söndag 14 juni 2009

Ett gäng med hundhalsband (klickbara bilder)









5 kommentarer:

  1. Bästa bloggen hitills :)
    Jag skickade länken till några i min maillista ;) hoppas det inte gjorde nåt?
    Jag återkommer med en beställning ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken superblogg!!! Visserligen kan den ju kosta mig en del, men det är det värt!!! Jag återkommer också med en beställning.....
    Sen har jag några som ska få länken:)

    SvaraRadera
  3. Kalas!! Lite engelsk text oxå så alla i UK kan få läsa lite om personen bakom deras fina hundhalsband, please? :D

    SvaraRadera
  4. Hej

    Alltid roligt att se hur andra gör sina halsband och få lite inspiration! Hoppas det kommer mer snart! =)

    mvh
    Linnea

    SvaraRadera
  5. ÅÅå en hel blogg bara till halsbanden :O)
    Zappa fyller ju snart jag tror han sa precis nu att han önskar sig ett i present ;O)

    SvaraRadera